Friday, December 10, 2010

laSt TiME....

Seperti biase...semakin sibuk dan stress dengan keje, lagi2 production...cube la sehari xde masalah boleh x?? huh...nak bercuti pon xley....hampeh boss xkan approved, mc pun kene panggil...keee aku yg baik sangat pon xtau la..huhu...

k...kembali ke stori, al kisahnye...tetibe hak isteri cum boss ak gak nak wat suprise beday party dia utk suami dia cum boss ak gak...da la kepala ak tengah2 meletup sbb keje, bengkak mata aku sbb keje..huarghhhh....layannnnnzzz

then ini la pic mase party tu...diadakan di bora asmara damansara...ala2 romantik gitu..bali..exactly cam tamarind..tapi xla sehebat dan semahal gile tamarind yg makan 2 person sampai 25++...kene pulak dengan perut pelik En Teddy, hak itu pun xley ngam..ish pelik2......balik2 nasi goreng kampung dier...huh...pantang nampak nasi goreng kampung!! hahhaha...gurau je erh En Teddy
Ini antara dishes yg sempat diambil picture...giler melantak aku. lamb chop, beef and salmon fish...dah aku ingat berhidang...xtau lak main course...asyik makan je aku ni...harap je badan kecik...hahhaha....


Nak dijadikan cerita..bersebelahan kami...dalam restoran...salah satu partition dalam...'aku yang kat luar nyer'...ade krew BANG BANG BOOM...dok nak mengenakan orang...konon2 perompak la...hahhaha....kelaka tol cuak giler minah 3 orang tu...tetibe datang la beruk ni BANG kan minah2 ni...hahhahhaaa...ape lagi...tak lepas peluang shoot depa...hahhahha....


!st time aku g party beday ala2 western gitu...dengan ade main biola nyanyi utk kami...lagu beday..siap menari poco2...berbayar tu beb...huh....siap minum2...tapi bukan alkohol ye...ala2 barat la....hukhuk

k..sampai di sini saja....waalllaaaaaaaaaaa (^_^)

0 comments:

Post a Comment