Thursday, June 30, 2011

A.N.U.G.E.R.A.H Cinta

"Wanita jangan dibilang cantik...tetapi sangat cantik
Wanita dijadikan atas nama cinta...

Kalau kita cari pasti akan jumpa

Tapi jumpa yang macam mana??

Kita yang buat pilihan

Penantian ini pasti akan membuahkan hasil..

Cinta takk
an datang kalau tidak dicari..."




Rasa suwittt sangat tengok video tomok n ayu....Betul kata dia..
Sebuah penantian pasti akan membuahkan hasil..dan
Cinta itu takkan datang jika kita tidak berusaha mencapainya.
Teringat dulu kisah AKU dan AMIR
Sebelum kami bercinta... DIA yang selalu menceriakan aku...
Slalu saja mesej2 dia hadir...Yang menghairankan aku...
Pagi2 masa aku tengah drive dia mesej wish 'Gudmorning'
Hurmmm......tika itu aku dah mula menyenanginya
Aku dah mula mengingatinya....(^_^)


Tapieee....
Kenapa aku dahulu tidak pernah membuka mata dan hati untuknya??
Butakah aku??
Aku dikira bertuah mendapat seorang insan yang boleh dikira ada RUPA PARAS,
baik dan sangat mengasihi kedua orang tuanya...
Ramai yang mengatakan dia 'H.E.N.S.E.M??


Anehnya... AKU tidak pula merasakan sebegitu semenjak matrik lagi
Ramai wanita yang sangkut padanya... tapie kenapa aku tidak begitu??
SEBAB.... Sebenarnya aku tidak langsung melihat parasnya


~my lurve~


AKU cintakan dia atas dasar hatinya...
Bila aku sudah mula menyayanginya...
Baru AKU sedar, dia sebenarnya H.E.N.S.E.M...
Itupun...setelah ramai orang yang mengatakannya...
Nak tau orang PERTAMA ialah SIAPA??
IBUlah....
Itu pun tetiba ia terpacul dari mulut ibu bila kami pergi ke bazar ramadhan 2010
Amir yang ibu jumpa 5 tahun lepas??
Itupun masa hantar aku ke PERHENTIAN BAS time MATRIK


HENSEM dan KECANTIKAN itu tidak penting...
Apa sekalipun rupa dan keadaan dia nanti...
Aku takkan pernah tinggalkan dia
Kerna...
Aku cintakan SIAPA dia
Bagi aku suami aku tetap HENSEM dari pandangan aku




p/s: kene sorokkan post ni...kalau dia baca mesti berdarah la telinga aku dengar dia puji diri sendiri lagi...wahahhahaaaa




0 comments:

Post a Comment