Saturday, June 11, 2011

H.U.A.L.A.A.Aaaaaa......

Waaaa.....dapat je tulis blog tetibe terpandang weeding counter
D.A.M.N...!!! 3 month 2 weeks 5 days

Aaaaaaaa!!!!

Adakah aku sempaat membuat WEEDING PREP???
Hukhuk....Tau nape??
Mr TUNANG-tersayang kaki kene simen last week gara2 retak 3 main futsal
soooOOo...janji untuk buat baju baru aka cari kain kat jakel aka ukur badan
terpaksa ditangguhkan sebulan selepas Mr Amir Syafik dibuka simennye...
A.D.O.Y.A.I.I.I....

Ape2 pun boleh tahan gak la ape yang aku dah buat and sediakan:
Tengok Apa yang A.K.U dah B.U.A.T:

D.O.N.E
  1. Catering (resort and tradisional concept)
  2. Kad kahwin (tinggal map amir sahaja)
  3. Make up sanding, outdoor and malam persalinan (k.nana)
  4. Baju sanding (tapi xbeli kain + ukur baju) so dont hepy2 lagi yeahh..
  5. Baju nikah
  6. Baju persalinan (jawa L+P) (gaun, kot L+P), (korea P)
  7. Booked D.e.C.o.R dulang hantaran (orkid concept)
  8. Set katil pengantin (dah sampai) - king size, modern
  9. Cadar Pengantin
  10. Cat bilik...grey color
  11. Done booked photographer (3 event)
  12. YANG PENTING.... dah settle beli barang2 hantaran....kehkehkeh
  13. Sebahagian bunga untuk diletak di bilik aku
  14. Langsir bilik
  15. Kompang

Ape yang aku tak buat lagi?? Hmmmm.....

  1. Beli Kain Organza untuk cadar pengantin
  2. Doorgift...(doorgift special utk belah amir and tetamu)
  3. Kek kahwin hantaran
  4. Kek kahwin tingkat malam potong kek
  5. Pulut kuning bertingkat untuk majlis sanding
  6. Lengkapkan dokumen apply NIKAH
  7. Cari rumah sewa bulan 9, tak jadi beli rumah....tunggu kahwin setaun dua
  8. List kan jemputan
  9. Beli kain tirai untuk belakang katil tutup whole dinding...adoiii..
  10. Book for Silat (xpe...afiq boleh settlekan)
  11. Pergi NILAI beli kotak doorgift, bunga manggar, bunga telur pengantin and tetamu and banyak lagi....


Ini sahaja setakat ni yang aku ingat...sbb ambe kat rumah la niee...
Semua PLANNER yang aku buat ade kat PC office
Sat g baru check balik
Yela...sejak2 Mr Amir Syafik kaki bersimen takdenye aku nak nengok PLANNER tu





0 comments:

Post a Comment