Tuesday, March 8, 2011

B.A.H.A.G.I.A Ohh

Tengah layan lagu Radja - MAAF
Perghhh...layanzzz
Rase bertambah2 sayang lak hehehheee


Cite last week, sabtu lepas amir terpaksa keje coz ade contracter aka vendor dia nak datang
So kene monitor keje vendor, xley harapkan technican dia...hmm... susah bebeno bile dapat En Tunang keje kat UMW
(U MUST WORK)
Citernye...
Name je company besar... tapie engineer cume satu for each company..haprak
Hangin aku bile amir terpaksa keje teruk
slalu stress....menjerit dia kol aku bile habis keje..huhu
Tapi aku suke dia menjerit hehehee...
Sian En Tunang... tapieee...SIAN kat A.K.U snaye...
kene bermadu dgn keje dia...

waaaa..... jgn risau sayang..
ayang akan selalu doakan segala impian abang..
cita-cita untuk masuk oil and gas akan tercapai...
tapieee...cm nak bergenang gak air mata aku...
kalau dia kene jauh g pelantar cm ne...???
hukhukkk...

pape pun nak cite ari pagi ahad ritu..
aku bersama afik n de gang pergi bermandi manda ke sg sendat
perghh...jauhhhh
citernye...da la penat memasak utk depa ni,
drive pulak... balik petang tu baru nak lelap mata
En Tunang terus kol, aku dengan gatalnye mengadu la lapar..
En Tunang terus offer diri nak jumpa aku..

A.K.U..??
Of course nakkk... Nasib baik la sayang abang ni jenis lasak taw...hehehhe
Pergilah aku ke rumahnye...
Lepak minum petang..
Lepas je maghrib, bersama bakal abg ipar 'abg arif' dan En Tunang
kami makan sama2 di luar...
Best borak2, gurau2 n gelak2...
papepun sangat fun...
Tenkiu sayang.... Abang sangat baik dekat ayang..
Tak pernah sesiapa pun baik cm mane abg..
Kasihnye abg pada ayang..
Ayang bahagia sangat... (^_^)



0 comments:

Post a Comment