Saturday, June 5, 2010

My NEW NadHiRaH

Alhamdullilah...ku menadah tangan bersyukur sangat2 ke hadrat Illahi...i'm totally fully sembuh dari kelukaan dek kerana ketidaksetiaan cinta. Rasa makin kuat..da tak lemah, dah boleh terima hakikat...kerana yakin Allah menjanjikan yang terbaik buat hamba-hambaNya. Tak sia2 tiap2 malam aku bangun menghidupkan malam2 menadah tangan memohon ampun dan ketenangan..ku berharap, biarlah ia berlanjutan..selagi aku diberi kesihatan yang baik, insyaallah akan ku jadikan amalan harianku...

Dan apa yang ku nak nyatakan...aku da boleh melupakan ady dan menganggap dia hanyalah sekadar seorang sahabat..xlebih dari itu...buat apa kita nak menyintai seseorang yang dia dah tak menyintai kita lagi kan...kene teruskan hidup dan bergembira, ade ramai lagi orang di sekeliling ku yang menyayangiku...contonya staf2 JAKIM..baik sangat...peluk2 aku, terharu sangat2 dengan kasih sayang diorang...rakan2 ku sume baik2...xmemberi masalah.. jadi itulah nikmat yang Allah mungkin berikan pada aku dan bukannye dia... Mungkin dia dapat nikmat cinta sesama insan, tapi cinta sahabat, masyarakat, keluarga terutama cinta Illahi lebih manis dan kekal lebih lama. Itu da buat aku sangat bahagia.. For ADY & ALWANI...ALL THE BEST ^_^


Dyra...bangkit..cHaiYokkk...rase bahagia sebab 70% da sembuh...syukur sangaat2.. disebabkan harapan dan impian baru...jadi NadHirAh yang baru pun lahir la kn...hikhik..da tak ade sedih2 lagi dah...so...hari ini, aku dan ibu pergi salon potong rambut yang ku kira da panjang ku bela (konon2 untk ADY la..) huhu...then aku wat treatment...hasilnya...HALUS, LEMBUT, then kekal senang nak DIURUSKAN....seperti ini....


- cantik kan...hehehe -

Then da bukak set make up hantaran yang aku beli dlu...SAYANG...MahaLLL. Mula2 takut..tapi ibu kate bukak je...



0 comments:

Post a Comment