Tuesday, August 3, 2010

Celaru

Hmmmm....nothing much to say...tapiii hati xpernah berhenti berkata-kata..
Hmmm...penat untuk ku suarakan di bibir @ tekankan di papan kekunci ini..
Entah mengapa, kebelakangan ini..aku lebih senang untuk mendiamkan diri dari berbicara apa yang bergolak di jiwa
Tekanan kerja, tekanan jiwa...
Walaupun jiwa2 terasa ditekan2..
dan mulut terkunci rapat..
Namun pada Allah aku bersujud dan merintih..
pada Dia aku hamburkan segala2nya
pada Dia aku luahkan kesedihanku
dan ku hamburkan air mataku
dan pada Dia juga aku memohon keampunan dan kerahmatan
agar aku diberi segenap kekuatan dalam menempuh UjianNya

Biarlah aku kehilangan kasih sayang seorang insan bernama lelaki dari aku kehilangan kasih sayang dan perhatianMu ya Allah... Sesungguhnya nikmat cinta padaMu lebih manis dari cinta pada hamba-hambaMu

0 comments:

Post a Comment