Thursday, February 10, 2011

CHENTA Amir.....

Tak tau kenapa....
Lepas je bertunang...
Selalu rindu amir sayang
Selalu tersenyum..

Amir Syafik...
yang tak pernah buatku bosan
yang sentiasa menghiburkan aku
Satu-satunya lelaki yang pernah buat aku teramat bahagia..

Amir Syafik...
Senyuman tak lekang di bibirnya...
Setiap kali bertemu pasti dia membuahkan senyuman
Dialah lelaki pertama itu...

Teringat akan sesuatu
Amir Syafik...
Pantang mendengar aku dalam kesusahan
Jatuh sakit...
Penat...
pasti dengan segeranya akan melihat aku
Kerisauan dia melebihi dirinya sendiri

Amir Syafik..
Tidak pernah berkira denganku..
Sanggup ambil leave
Semata-mata ingin menemaniku ke hospital
Risau melihat keadaanku..
Seharian bersamaku...mempedulikan perutnya yang lapar
Semata-mata ingin menemaniku
Menepikan soal duitnya
Yang lebur beratus ringgit...
Apa yang dia hanya inginkan
Aku sihat...

Ya Allah...Terima kasih atas anugerahMU ini
yang tak pernah ku rasakan selama ini
Dia ibarat lembayungku..
Tak pernah menyakiti ku
Tak pernah sekali membuatku susah
Sentiasa mengembirakanku...
Walaupun penat..
Apa yang dia ketahui
Aku ialah CHENTA nya

0 comments:

Post a Comment