Friday, February 11, 2011

Pendakian ke Puncak... Episod 2

Majlis Pertunangan Amir Syafik & Nadhirah
5 February 2011

Semuanya berjalan lancar...
Seperti yang dirancangkan..
Mini Pelamin dah dipasang
Hantaran untuk manisan semua dah tersusun
AKU??

Dah pun siap dimakeoverkan..hehe

Bila sahaja rombongan En TUNANG terSAYANG-amir sampai
Mulalah aku tak tentu arah..
Dup dap dup dap...
Macam mane nieee
Ramai giler orang
8 kete beb...dengan family aku lagi...CUAKK
JADI CARANYA ialah...

hahhaa...gayut la
dengan En TUNANG-amir ye... (~_^)

Lepas je perbincangan 2 pihak
Menetapkan tarikh perkahwinan kami
aku dipanggil turun
Cuakkk...tapi maintain cool..heee
Dudk je aku kat pelamin
Mak En TUNANG pun datang ke arahku
Perghhh...kamera berkelip2 mengalahkan artis
Relax beb...cincin tak sarung lagi..hahhaha
Kelakar mengingatkan saat moment 2 dengan mak amir

inilah saat2 kenangan manis



0 comments:

Post a Comment