Saturday, May 22, 2010

aPaKAh iTu??

"Awak....thanx a lot...
Awak bukan saja buat ibu saya nangis
tapi buat saya titiskan air mata juga
Ibu da dapat hadiah dari awak..
Saya ucapkan terima kasih bagi pihak ibu..."

"Menangis saya baca mesej awak..
Saya rase teruk sebab tak perjuangkan cinta saya..
Ikut kata ibu saya sangat
Maafkan saya..."


:: berjuraian air mataku tatkala baca mesej ni...bila kita punyai hati yang betul2 ikhlas..,kita tak sangka apa yang kita niatkan terkesan pada sekeping hati..tapi adakah ia benar?? aku tak ketahui

This message was reaally2 meaningful for me....and guess?? I alwiz thinking about it, but it is true what i was think..?? Hmmm....there have 2 such way things in my mind....wondering how much i must take and which one.....reallly2 confuses...oh GOD plizz help me...LET ME OUTTT.....ShOw mE tHE TruTh!! Arhhhh.....

0 comments:

Post a Comment