Friday, May 7, 2010

:: kenapa dengan aku?? ::

Dah beberapa hari...baru ku perasan alarm yang mengejutkanku...deringan nya..
arhhhh..!!!!
"jangan diucapkan selamat tinggal
pada diriku...
yang menantikanmu..."
-sarah raisuddin-

Bila je aku bangun pagi....aku dengar sebentar..duduk dan tiba2 perasaan hiba menyelinap masuk ke rongga2 dadaku....mulalah aku rasa sebak...APa nAk JAdI dEnGAn aKU NI?? permulaan hari da bermula dengan hati yang sedih..macam mana nak bersemangat...

kebelakangan ni...acap kali aku diam...di rumah..office. Tengah duduk air mata laju je bergenang...sakit kerongkong ku menahan air mata dari mengalir depan ibu bapaku...kini, bila aku rasa sebak je dada...terus ku bersujud merintih di hadapan-Nya. Hanya pada Dia yang Memahami dan Mengetahui...bila malam2 ku tidak lena..terjaga di saat subuh hari, rasa sedih terus menguasai diri..teringat akan dia.. apa yang mampu ku lakukan??

"bangun malam melakukan solat2 tahajud, taubat dan hajat
solat hajat untuk ketenanganku....
juga untuk kesenangan dan kejayaan dia
tak pernah sekalipun ku lupa
selepas itu hati ini rasa ringan..lega selepas ku hamburkan segala kegusaran hatiku"

Ku mensyukuri kerna Kau berada disampingku

0 comments:

Post a Comment