Saturday, May 8, 2010

YES!! YES!! HEPPY......

Malam ni aku nak buang rasa sedih.....CHAiYooKK!! Dira!!
Kenapa nak rasa sedih kalau dia kat sana GEmBiRaa??
soooo.....aku kene!!! HEPPYYY hahaha...
NAdhiRAh BOLEH!!


p/s : nak jadikan ni blog aku...no hiding identiti lagi dah

RaSA HeppYY GaKK coZZ riNI dAH BELi BaJU PreSEnt MAk diA
penat beli kat JAKEL SHAH ALAM
TINGKAT ATAS YANG MAHAL.....SPESEL,cess, baju aku pon tak mahal gitu.... siap lining dalam yang aku pilih paling mahal dan sejuk..yang penting selesa...duit xpe....

Tapi tak pe...janji hati aku puas coz dapat imagine mak dia hepyy nyer bila dapat pakai....
dulu masa mak dia cite kat aku dia sukeeee sangat pakai baju lining...memang aku da tanamkan dalam hati nak belikan dia gak.....soooo da tertunai....

Hmmm....NTaHLaaa....walaupun orang TAK SUKA dengan AKu, aku tak leh tak suka orang tu..
KALAU ORANG TU RASA GEMBIRA...AKU PON TURUT GEMBIRA BERGANDA UNTUKNYA
Yang penting.....aku dapat beri kegembiraan dan kebahagiaan pada orang lain...aku da puas..
tapi ibu slalu cakap....HABIS TU UNTUK AKAK SAPA NAK BAGI 'KEGEMBIRAAN??' - aku hanya terdiam..

0 comments:

Post a Comment