Saturday, May 15, 2010

KOTA SINGA - Part 1



Hari Jumaat 1 May aku and sekumpulan guru dan sefamilynya pergi melancong ke SINGAPORE..
Hmm...tak banyak beza dengan Malaysia...tapi apa yang boleh dipuji pembanggunan and PERGHHH...beRSiH gIlerr....
Actually tak ade mood sangat nak pergi sebenarnya...mane tak nyer

r..balik je keje, dapat tau berita terhebat yang DIA da ade peganti yang mengubat sepinya, mula2 tu quite ok lagi..aku ley control rase sedih aku lagi...cool la konon2 nyer..walhal menipu diri sendiri..sampai sat g bilik ibu..baring jap..cite2, sebut2 nama A** terus ibu cakap.... "akak boleh biase je? ibu da tau,macam ade batu kat kerongkong ibu tak tahan ibu baca"...dengar je...seolah2 menyedarkan penipuan yang aku buat pada diriku...terus mata aku berkaca... sebelum ia melimpah, pantas ku masuk ke ruang kamarku
Time2 aku nak merawat hati la makin crush hati aku...kalu tak kerana janji dengan maklang nak pergi...memang aku cancel kan je..duit lebur, lebur lah...tapi memang tak macam holiday pon...da la kantoi dengan paklang, aku teresak2 kat bilik sampai tak boleh nak cakap ape2...tetiba lak dia masuk bilik aku..pas2 aku wat bodoh je cam xde pape berlaku...hahaha

wokey...ini antara picture kat sana...bertolak malam hari Jumaat naik bas...sampai pagi, mandi kat masjid terus masuk ke SINGAPORE....mula2 masuk imigresin malaysia...quite ok lagi...time2 nak masuk imigresen singapore lak lah...perghhh....ketat giler, tak boleh tinggal chew gum kat bus, rokok n makanan..kalu tak kene tahan tak leh masuk.....
Kampung melayu yang hanya tinggal kenangan di GEnYaNG

Lotihhh...teramat panas

Bersama paklang and maklang di depan SINGA

0 comments:

Post a Comment